Ik ben Karin de Waardt, getrouwd en moeder van 3 kinderen. Samen met onze franse bull wonen we sinds 2012 in Dronten. Daarvoor voeren we met ons binnenvaartschip door heel Nederland en België. In 2016 toen onze oudste naar school moest ben ik aan wal gegaan en is mijn man met een matroos gaan varen. Sindsdien ondersteun ik andere ondernemers met hun administratie.

Als orde in de chaos schepper help ik zzp-ers en kleine ondernemers die moeite hebben of totaal geen tijd hebben met het organiseren van hun backoffice.
Door het overnemen van administratieve taken breng ik meer rust in hun leven zodat ze meer tijd hebben voor hun core-business of meer tijd voor vrije tijd.
Ik heb al jaren ervaring met het op rolletjes laten lopen van de backoffice van een onderneming en haal daar ontzettend veel plezier uit.
Als ik niet aan het werk ben dan ben ik bezig met het huishouden, ik houd tenslotte overal van orde. Ben ik op de school van mijn kinderen te vinden voor een helpende hand bij activiteiten of drink ik graag een wijntje, of 2, met vrienden.
Daarnaast ben ik in de schoolvakanties te vinden op ons binnenvaartschip waar we heel Nederland mee door kruisen en ben ik heel hard aan het sparen voor ons droomreis naar Amerika

Ik sta voor:

  • Ik ben een doorzetter, ik stop pas als het juiste resultaat is bereikt.
  • Ik ben leergierig, haal er veel voldoening uit als ik wat nieuws kan leren en mijzelf dat eigen kan maken.
  • Ik werk vakkundig,
  • Ik ben flexibel, nauwkeurig en betrouwbaar.
  • Ik kan behoorlijk sarcastisch zijn.
  • Ik houd van eerlijkheid en wederzijds respect.
Ik wil graag andere ondernemers ontzorgen, mijn prioriteiten liggen bij het jou ontlasten van je dagelijkse werkzaamheden, zodat jij je weer kunt focussen op wat je echt leuk vind.